آخرین اخبار

تقوی: هنوز هیچ نامزدی رسما در انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام نکرده است

دبیر فدراسیون والیبال گفت: روند ثبت نام در انتخابات امسال نسبت به گذشته متفاوت است و هنوز هیچ نامزدی رسما در انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام نکرده است.

اشتراک گذاری
22 شهریور 1402
کد مطلب : 7749

میلاد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد روند ثبت‌نام انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: زمان ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون والیبال از ۱۱ شهریور آغاز شده و تا ۲۶ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. تاکنون ۵-۶ نفر فرم ثبت‌نام دریافت کرده‌اند، اما هنوز مراحل ثبت‌نام آنها تکمیل نشده است.

وی ادامه داد: روند ثبت‌نام در انتخابات امسال نسبت به گذشته کمی متفاوت است. طبق قانون داوطلبان احراز پست ریاست فدراسیون موظفند در زمان ثبت نام نسبت به معرفی دو نفر نایب رئیس (یک نفر مرد – یک نفرزن)، دو نفر خبره ورزشی (یک نفر مرد – یک نفر زن) و خزانه‌دار اقدام کنند. نفراتی که تاکنون فرم دریافت کرده‌اند هنوز این مرحله را پشت سر نگذاشته‌اند و در نتیجه هنوز هیچکس به صورت کامل و رسمی در انتخابات ثبت‌نام نکرده است.

دبیر فدراسیون والیبال درخصوص اینکه گفته می‌شود بهنام محمودی در انتخابات ثبت‌نام کرده است، تصریح کرد: محمودی هم یکی از نفراتی است که فرم ثبت‌نام را دریافت کرده و مدارکش را هم تحویل داده است، اما او هم مانند سایر نفرات هنوز اعضای هیأت رئیسه مدنظرش را معرفی نکرده است. به هر حال طبق قانون افراد تا ۲۶ شهریور ماه فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

پایان پیام/

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 14 =